fredag 16. januar 2009

Mitt første innlegg på en blogg, det må være historisk!
Jeg har faktisk ikke blitt bitt av blogg-basillen, dette er bare et påfunn fra læreren min, som gjør at jeg må vie litt av min dyrebare tid, noen få ganger i året til å skrive norsk tekster til hele verden, slik at læreren min kan si at alle er enige om min elendige karakter !
Siden alle er blitt oppfordret(tvunget) til å skrive blogg blir ikke misnøyen like stor, siden alle blir nødt til å bruke (ca) like lang tid på hvert innlegg.

Siden dette, tross alt, er mitt første innlegg kan jeg skrive en personlig "event" som man da egentlig skal skrive:
Tirsdags natt drømte jeg en av mine rareste drømmer, den føltes helt virkelig ut, bare et par punkter som skurret når jeg våknet, men mens jeg drømte var det virkelighet!
Jeg drømte det var fredag, Andreas var på jobb så når jeg da var på fosen ble jeg med Marion på en fest, noe som er helt "ordinary". Etter en stund var Marion borte, og når hun kom tilbake var hun veldig oppskaket. Hun hadde vært til nabofesten og sett en gutt som gjorde at hun begynte å grine. Da bestemte vi oss for at jeg skulle kjøre henne hjem, så skulle vi ta en litt mer roligere kveld. Jeg plukket opp bilnøklene, som ikke var mine, men det var de jeg skulle ha. En random kis spurte om jeg var edru og sjåfør, jeg oversåg ham og fortsatte å gå ut med Marion. Når vi spaserte mot bilen, kom det en ukjent bil mot oss, siden bilen vi skulle gå inn i hverken var min eller Marion sin, sprang vi mot nærmeste hjørne for å gjemme oss. Plutselig var det snø overalt, Marion var blitt til Cecilie, og hun fortalte en helt absurd historie; En gutt hadde fortalt henne før en norsk time at hun begynte å få en kvise på kinnet, Cecilie ble helt panisk å sjekket i speil og gransket alle porer hun fant på begge kinn uten å finne noen spor. Hun kjeftet tilbake på gutten og sa at "nei, tenk, det fikk hun ikke". Men når timen var ferdig hadde hun fått ei rødglødende kvise på høyre kinn. Det var så ille at hele skolen mobbet henne.
Lengre kom vi ikke før jeg bråvåknet til bråket/musikken til sangen "the Groove" av Muse.

Ting som skurrer:
  • Marion er i USA i 6måneder til.
  • Jeg er ikke atten, har ikke førerkort eller bil.
  • Cecilie blir aldri sint på gutter.

Er du drømmetolker, vennligst svar på mitt personlige innlegg og analyser min hjerne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar