lørdag 17. januar 2009

Blogging

Blogging har blitt mer og mer populært i det siste, de fleste kjente blogger er personlige blogger som er blitt 'mainstream', de handler for det meste om ting som de har opplevd, det de føler om forskjellige emner eller andre diverse ting. Det legges ut bilder, hyperlinker, lydfiler og videoer i hytt og pine for å illustrere innleggene. I amerika har blogging blitt såpass stort at flere politiske skandaler kom til allmenheten før avisene fikk sagt noe om det.



Jeg har aldri vært noe flink på å legge ut jevnlig info over internett. Har mine mislykkede forsøk med hjemmesider i mine yngre dager, men de ble relativt dårlig oppdatert og generelt dårlig gjennomført. Jeg har aldri blogget før, og har mine tvil om hvor bra denne bloggen egentlig blir. Men som de sier, "no pain, no gain", jeg skal prøve mitt aller ytterste. Facebook derimot, det er bedre, der kan du kommunisere med de du vil, når du vil og om hva du vil. Selv om jeg har vært online på facebook 2 ganger de siste to ukene (noe som har mest med at jeg ikke har internett på kveldstid i Tr.heim) føler jeg at jeg er mer vennlig innstilt ovenfør den slags kommunikasjon. Facebook gjør at jeg kan kommunisere på norsk med mine norske venner, på engelsk med mine utenlandske venner og familie, slik at ikke alle er nødt til å forstå hva jeg skriver til ethvert tidspunkt.


Nå er det lørdagskveld og Christine har fri og vodt i foten, jeg skal altså ikke ut på dansegulvet!

Men kose meg, det skal jeg, så alle som leser dette håper jeg får en hyggelig lørdagskveld videre! : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar